مستندات

لیست دسته ها و محتواها

تماس با ما و پرسش های متداول

تماس با ما همانطور از نامش مشخص است مربوط به صفحه ی تماس با ما هر سایت می شود. که توسط متد های این بخش دریافت و در دیتابیس ذخیره میشود.

نکته

این بخش نیز مانند تمامی بخش های دیگر سایت دسته بندی Category دارد.

برای دسترسی به این بخش از پورتال به صورت زیر عمل می کنید:

توجه

تنها در صورتی که تماس فعال باشد در API ها بازگردانده می شود.

همانطور که مشاهده می کنید هر تماس یک کد رهگیری دارد که کاربران توسط آن می توانند پاسخ تماس خود را دریافت کنند (البته در صورتی آن تماس فعال باشد).

پرسش های متداول

هر تماس می تواند بعنوان یک پرسش متداول استفاده شود. و برای تبدیل تماس به پرسش متداول تنها کافی است آن تماس را فعال و سپس تیک نمایش در FAQ را فعال کنیم.

توجه

برای اینکه یک تماس به FAQ تبدیل شود حتما باید پاسخ داشته باشد.

پاسخ به تماس

برای پاسخ به یک تماس به صورت زیر عمل می کنیم:

در دو صورت لازم است که تماس کاربر پاسخ دهیم:

  • در صورتی که تماس تبدیل به پرسش متداول شده باشد.
  • امکان رهگیری تماس را به کاربر را داده باشیم.