مستندات

لیست دسته ها و محتواها

Portal.AddContactUs

از این متد برای ارسال یک فرم تماس با ما ساده (بدون ویژگی)، به سرور استفاده می کنیم.

دقت کنید

با توجه به ورودی CategoryID متد، پس باید همیشه یک دسته برای ثبت فرم تماس با ما وجود داشته باشد.

طریقه استفاده از متد:

Portal.AddContactUs (Subject, Name, Email, Text, OnSuccess, OnFail, CategoryId, Mobile);

ورودی های تابع

نام نوع اجباری بودن تعریف
Subject String عنوان پیام تماس با ما
Name String نام وارد شده توسط کاربر
Email String ایمیل کاربر
Text String متن پیام کاربر
CategoryId Number ID دسته تماس با ما
Mobile Number موبایل کاربر
OnSuccess Function - تابعی که در صورت موفقیت آمیز بودن ارسال تماس اجرا می شود. در این تابع میتوانید فیلد های فرم را خالی کنید.
OnFail Function - در صورت عدم موفقیت در ارسال داده های فرم تماس این تابع اجرا می شود.

مقدار دریافتی (Responce)

{
    "IsSuccess": true,
    "StatusCode": 200,
    "Message": "عملیات با موفقیت انجام شد",
    "Result": "FFIT-220308"
}

توضیح مقادیر

Responce

نام نوع توضیح
IsSuccess Boolean درصورت موفقیت آمیز بودن دریافت محتوا این پارامتر true می شود.
StatusCode Number وضعیت دریافت پاسخ، اگر 200 باشد یعنی موفقیت آمیز بوده
Message String پیغام موفقیت یا عدم موفقیت دریافت پاسخ
Result Object کد پیگیری تماس با ما

توجه

در صورتی که صفحه ای برای پیگیری تماس وجود داشته باشد، باید کد پیگیری را به کاربر نمایش دهید. در غیر اینصورت لزومی به نمایش آن نیست. (می توانید برای نمایش یا عدم نمایش آن، در کامپونت تماس با ما آپشن تعریف کنید.)

مثال ها

مثال ساده

مثال ساده با انتخاب اولین دسته موجود به عنوان دسته ی تماس

انتخاب اولین دسته تماس

تماس با ما

انتخاب دسته تماس توسط کاربر

در این مثال کاربر دسته ی (فیلد بخش) مربوط به پیام خود را انتخاب می کند و سپس در صورتی که ان دسته یک زیر دسته داشت نیز آن را انتخاب میکند (فیلد واحد).

درصورتی که دسته اصلی (فیلد بخش) زیر دسته داشته باشد، فیلد واحد از زیر دسته های آن پر می شود و نمایش داده می شود. و درصورتی که دسته اصلی زیر دسته نداشته باشد فیلد واحد خالی و مخفی می شود.

در صورتی که فیلد بخش (که حاوی دسته های اصلی است) زیر دسته نداشته باشد، ID خود دسته را به API ارسال می کنیم. و در صورتی که فلید بخش زیر دسته داشته باشد و کاربر زیر دسته را انتخاب کند، ID آن زیر دسته به API ارسال می شود.

انتخاب دسته توسط کاربر

تماس با ما

توجه

در صورتی که به کاربر کد پیگیری تماس را نمایش میدهید، بهتر است آن را توسط متدی در کوکی ذخیره کنید.